Buff'd Cosmetics minta termékek

Sziasztok!
Egy kicsit megkésve ma a Buff'd Cosmetics pár db termékmintáit szeretném Nektek megmutatni.


Még tavaly tavasszal írtam nekik egy e-mailt, hogy kaphatok-e mintákat, miután láttam a honlapjukon, hogy van lehetőség ingyen termékminták kérésére. Akkor az a válasz érkezett, hogy jelenleg szünetel a minta küldés. Majd októberben kaptam Tőlük egy újabb e-mailt, hogy most újból van lehetőség tesztelni és hogy ellenőrizzem le a postacímemet és hamarosan küldik a mintákat. Kis idő múlva meg is érkezett a várva várt boríték Kanadából a kis visszazárható tasakokkal :)
2012 Őszi kollekció

A tartalma a következő volt:
2 db Szatén gyöngy szemhéjfesték


Nekem nagyon tetszenek. Szép színük van, elég pigmentáltak. Megvagyok elégedve velük. Igaz, hogy amikor először használtam őket elsőre nem tetszett a színűk, de ahogy telt az idő megtetszett. Szemhéjalapozóval kibír egy teljes napot. (nélküle nem próbáltam)
Alkalmazhatóak szárazon és nedvesen is.

Összesen 95 szatén gyöngy szemhéjfesték található az oldalukon
Vannak köztük nagyon szép színűek is :)

1 db Eyeliner


Sajnos a képen nem látszik az arany fényű csillogása, pedig nagyon szép.
Szintén használható szárazon és nedvesen is.

Az oldalon összesen 9 db különböző színű eyeliner található 

1 db pirosító és 1 db alapozó


A pirosító nagyon szép rózsaszín. Nagyon óvatosan kell vele dolgozni, elég egy picike belőle :)
További színek
ITT

Az alapozót nem használtam, így annak csak a színét tudom megmutatni.
További árnyalatok
ITT

2 db rúzs


A rúzsok színe elég hasonló.
Krémesek és nem szárítanak. Elég tartósak is.
További színárnyalatok
ITT

Sajnos rendes fotót nem tudtam készíteni a sminkről, mert valami nagyon stimmel a gépemmel, egyszerűen nem akar makrót fotózni :'(
Mihelyt lehet pótolom a sminket :)

Nekem legjobban az Eyeliner nyerte el a tetszésemet.

Nektek melyik tetszik?
Ismertétek ennek a márkának a termékeit, esetleg van Nektek valami Tőlük?