Mozgó szemes csillámtetoválások

Sziasztok!
Egy csudi kis aranyos dolgot mutatok ma :)
Nem olyan régóta a Csillámvilág oldaláról már lehet rendelni mozgó szemeket, amiktől a csillámtetoválás minták igazán különlegesek lesznek.
A gyerekek imádják :D Nagyon vicces és aranyos csillámtetkók is készülhetnek a használatukkal :) 
Nézzétek meg, hogy én milyen tetoválásokat készítettem a mozgó szemekkel:

Hello Kitty
Amiket használtam:
Vakuval készült
Cica
Amiket használtam:
Vakuval készült
A következő fotó bizonyítja, hogy nem csak a gyerekek szeretik a mozgó szemeket :D
A férjem karjára is kellett készíteni :)

Ördög
Amiket használtam:
- Kozmetikai csillámpor (ezüst, fekete és téglapiros)
- Extra csillám tetoválás ragasztó
- Fekete mozgó szemek
Vakuval készült
A mozgó szemek használata roppant egyszerű!

Célszerű, hogy a bőrre vigyük fel a bőrbarát ragasztót, majd miután az áttetszővé vált, nyomjuk bele a műanyag szemet (a szemet szemöldökcsipesszel foghatjuk meg és helyezhetjük a ragasztóra a legkönnyebben).
Fontos, hogy a mozgó szemek alá is vékonyan vigyük fel a ragasztót! 

Ha esetleg nem tudod, hogy hogyan készül a csillámtetoválás, akkor IDE kattintva megtudod nézni step by step képekben vagy ebben a videóban:

A csillámtetováláshoz szükséges eszközöket és alapanyagokat megtudjátok vásárolni a 
 oldalán IDE kattintva!