Szabad kezes csillámtetoválás készítés - Bőrre kopírozás

Sziasztok!
A régebbi bejegyzéseimben láthattátok, hogy hogyan kell elkészíteni sablon segítségével a csillámtetoválást. Igen ám, de mi van akkor, ha Ti olyan csillámtetoválást szeretnétek, amihez nincsen sablon? 
Most ezt mutatom meg Nektek :)

Szükséges eszközök:
- Csillámtetoválás készlet INNEN
kozmetikai minőségű csillámpor
bőrbarát csillám ragasztó
- ecsetek
+
- grafitceruza
- füzetlap
- víz
- szivacs

ELKÉSZÍTÉS:

1. Kiválasztod a mintát
2. A füzetlapot a minta tetejére helyezed és átmásolod a grafitceruzával, erősen satírozva
Itt láthatjátok, hogy miket használtam és hogy milyen mintát választottam (szűz csillagjegy). Én szivacs helyett vattakorongot használtam :) 
ITT JEGYEZNÉM MEG, HOGY FIGYELJETEK ODA A MINTA RAJZOLÁSÁNÁL, MERT ELŐFORDULHAT, HOGY FÜGGŐLEGES TÜKRÖZÉSSEL KELL RAJZOLNI! Lásd az én mintámnál :)

3. Tegyétek a mintát a bőrre, a kiválasztott helyre, úgy, hogy a grafitréteg érintkezzen a bőrrel.
4. Szivaccsal óvatosan vizezzétek be a papírlapot, ameddig már majdnem szétszakad a papír:

5. Ezután vegyétek le a papírlapot és látható, hogy a bőrön maradt a minta:

6. Várjátok meg míg megszárad, vagy óvatosan itassátok le róla a vizet és mehet rá a ragasztó:

7. Miután színtelen lett a ragasztó (pár perc elteltével), felvihetitek a mintára a kiválasztott csillámport és ezzel el is készült a szabad kezes csillámtetoválás
Ugye nem is olyan nehéz?

Készítettem még pár mintát gyakorlásképpen, ugyanezzel a technikával :)

PÁVA


És hát a Spongyabob nagy kedvenc, így 2 szereplő is elkészült :)

PLAKTON:


CSIGUSZ

Ő már mozgó szemet is kapott :D
Hát nem édes?
Természetes fénynél
Vakuval
Ki fogjátok próbálni ezt a technikát?
Ha igen, nyugodtan küldjétek el nekem a végeredményt, szívesen megnézném :)

Ne felejtsétek el!
Mindent, ami szükséges a csillámtetoválás elkészítéséhez be tudjátok szerezni a Csillámvilág webáruházból