Avon gél hatású körömlakk | Iceberg White

Sziasztok!
A tegnapi bejegyzésben már láthattátok az Avon gél állagú körömlakk kollekciónak egyik új árnyalatát, ha esetleg nem, akkor ITT tudjátok megnézni. A mai posztban pedig ennek a kollekciónak a másik új árnyalatát mutatom meg, ami az Iceberg White nevet viseli.

A körömlakk neve:

Ahogy a tegnapi posztban írtam a Siberia árnyalatról, hogy mennyire elégedett vagyok, úgy ezt a fehéret is imádom.

Az üvege a szokásos Avon körömlakk.
10 ml-es kiszerelés.

Mindenképpen kell a 2 réteg festés, mert egynél nekem csíkoz és nem elég fehér.
Hamar szárad.
Tartóssága szintén jó. Ahogy a Siberia árnyalat, ez is bírja simán egy hétig.


A színe szerintem szép fehér.
Jól lehet vele dekorálni a körmöket.
Kipróbáltam körömnyomdázásra és teljesen jól működik, szépen látszik a minta ;)


1.449 Ft-ba kerül, de akcióval akár 899 Ft-ért is megvásárolható.

Ha megtetszett nektek ez a körömlakk, akkor keressétek fel Avon Tanácsadótokat, vagy rendeljétek meg az Avon online oldaláról INNEN