Avon Glow Barnító gyöngyök - Pink bronze

Sziasztok!
Ebben a posztban az Avon Glow barnító gyöngyök egyik új nyári árnyalatáról olvashattok.
Idáig még nem használtam az Avon gyöngyöket, sem a pirosító, sem a bronzosító változatát.
Bronzosítani nagyon-nagyon ritkán szoktam, de ez a termék a színe miatt felkeltette az érdeklődésemet, mivel nyáron szeretem, ha kicsit megcsillan a fény a napbarnított bőrömön.
A csomagolása barna műanyag, ami elég masszívnak tűnik, a teteje is rendesen, jól visszatekerhető, aminek köszönhetően simán lehet "táskába dobálós" termék is, nem kell attól félni, hogy kiszóródnak a gyöngyök.
A teteje nem, de az alja átlátszó barna, így ott láthatóak a gyöngyök.
Az alján megtalálható a termék neve, az árnyalat neve Pink Bronze, a tömege, a származási ország, a szavatossági idő stb.


A tetejét letekerve egy igen vastag szivaccsal találkozunk, ami helyen tartja a gyöngyöket, így megvédi őket az eltöréstől. A szállítása is így biztonságosabb.

A szivacsot kivéve a szemünk elé tárulnak a gyöngyök 3 különböző, de hasonló árnyalatban, amik a fényvisszaverő pigmenteknek köszönhetően, egymással keveredve ragyogó hatást kölcsönöznek az arcbőrnek.

Közelebbről szemlélve:

Felvinni én egy ferde ecsettel szoktam. Mivel én nagyon ritkán használok bronzosítót, így én ezt a terméket pirosításra szerettem volna, amire nekem tökéletesen bevált. 

Nézzétek milyen szép! Olyan, mint a mesében. Hol van, hol nincs :D szerencsére nem tartalmaz óriási csillámokat, ezért nem is feltűnő a viselése.
Imádom, amikor sejtelmesen megcsillan az arccsontomon :) Highlighter-ként is tökéletes szerintem. Szoktam használni kiemelőszínként a szemöldököm alá, az ajkam fölé középre, hogy dúsabbnak tűnjön ;) A szemem belső sarkába is.

Készítettem róla videót is, hogy milyen:

Ennél a sminkemnél ezt a terméket használtam pirosítóként.
Látszik, hogy nem feltűnő, de mégis megcsillan az almácskáimon :D
Egyébként ez a kép az instagram oldalalamról való.
Ha van kedvetek kövessetek ott is ;)
@adryennbeauty

Összetevők INCI:
Talc  1 0 ,  Paraffinum Liquidum/ Mineral Oil eo  1 0 ,  Sorbitol Laureth Sulfate ,  Hydroxylated Lanolin eo I eu  ,  Water / Aqua  ,  Phenoxyethanolta  ,  Parfum / Fragrance i  ,  Butylparaben ta I par  ,  Methylparaben ta I par  0 0 ,  Tin Oxide  ,  Sodium Dehydroacetate ta  ,  Mica  ,  CI 77491 sz  ,  CI 77492 sz  ,  CI 77499 sz  ,  Titanium Dioxide/CI 77891 sz  ,  Bismuth Oxychloride / CI 77163 sz  ,  Yellow 6 / CI 15985 sz  
Forrás: Krémmánia.hu

Az illata számomra kellemes, de szerintem akik nem szeretik a túlzott illatos termékeket, azoknak túl erős lesz.
A tartósságával megvagyok elégedve, teljesen jó. Rajtam kibírja egész nap ;)

Nagyon nagy kedvencem lett, ezért ha ez elfogy újra fogom vásárolni!
Nyárra tökéletes termék!

Ha szeretnétek megvásárolni ezt a terméket, akkor az Avon online oldalról INNEN megtehetitek vagy keressétek fel Avon Tanácsadótokat ;)

Ti kipróbáltátok már ezt a terméket?
Szeretitek?