Holografikus körömfestés negatív térrel | Step by step

Sziasztok!
Arra gondoltam, hogy ma egy köröm tutorial-t hozok nektek. Mostanában imádom a negatív tér elnevezésű köröm designt, így elég sokat készítek különböző mintákkal. A Valentin-napi körömmintámban is láthattátok (ha esetleg nem, akkor IDE KATTINTVA megnézhetitek)
Ha kíváncsiak vagytok, hogy  hogyan készítettem el ezt a körömfestést, akkor olvassatok tovább ;)

1. A körmeimre felvittem egy réteg alaplakkot.

2. Az alapréteg megszáradása után felvittem a körmeimre 2 réteget a Rimmel London Brit Manicure 445 English Rose árnyalatából. 

3. Miután ez a réteg is megszárad, egy általam választott szélességű öntapadós papírcsíkot ragasztottam a gyűrűs- és a középső ujjam közepére, a képen látható módon. 

4. A körmeimre felvittem 3 réteget a Moyra Holographic kollekció No. 256 rózsaszín árnyalatából, úgy, hogy a papírcsíkot is befedte.

5. Mielőtt megszáradt volna a gyűrűs- és középső ujjam körmein a lakk, lehúztam a papírcsíkokat.

6. Ezután leragasztottam a rózsaszín körömlakk széleit arany színű díszítőcsíkkal, a képen látható módon.

7. Díszítettem még arany színű körömszegeccsel, amit színtelen lakkal ragasztottam fel.

8. Befejezésképpen lefestettem a  gyűrűs- és a középsőujjam körmeimet színtelen, gyorsan száradó körömlakkal.

Ezzel el is készült ez a látványos manikűr:

Szerintem nagyon szép lett, imádtam hordani!

Ti szoktatok Negative Space technikát alkalmazni a körömfestésetekben?

Szeretnétek majd még hasonló bejegyzéseket látni vagy inkább videó formájában szeretitek?