A világhírű hajkefe most már az AVON-nál is kapható! | Tangle Teezer

Sziasztok!
Bizonyára már sokan láttátok, értesültetek róla, hogy most már az Avonnál is kapható a Hajhúzásmentes bontókefe, a Tangle Teezer.

A hajkefe a műanyag dobozon kívül még egy fekete-fehér papírdobozban is benne van. 



Miután kihúzzuk a dobozból, előkerül a műanyag doboz, amiben benne van a hajkefe.
A műanyag doboz belseje stílusosan Nagy-Britanniát jelképezi, ugyanis Saun Pulfrey angol fodrász 2004-ben tervezte a nem mindennapi hajkefe első prototípusát.
Mára a Tangle Teezer a legforgalmazottabb hajkefe Nagy-Britanniában :)


A műanyag dobozból kivéve akár azonnal elkezdhetjük a kócos, gubancos hajat is kifésülni vele anélkül, hogy azt húzná vagy tépné az ergonomikus, kézreálló kefe rugalmas sörtéi.


A hajkefe anyaga: műanyag
Méretei: 13 x 8 x 5 cm 

A kialakítása tényleg kézreálló, én nagyon kényelmes tudom vele kifésülni a majdnem derékig érő, elég vastagszálú hajamat. Szárazon és vizesen egyaránt működik.

Minden hajtípusra ajánlott :)

Gubancolódásra hajlamos gyerekek hajához csak ajánlani tudom, a keresztlányom haján teszteltük :D

A kefe tetején megtalálható a Tangle Teezer felirat.


És ha már az előbb a sörtéket említettem, akkor nézzük is meg közelebbről.
Szabadalmaztatott sörték, és ahogy írtam tényleg rugalmasak.
Ahogy látszik a képeken rövidebb és hosszabb sörtékből áll.




Már egy ideje gondolkoztam a megvásárlásán, de nem hittem benne, hogy tényleg jó lehet.
Aztán megláttam az Ebay-en a hasonmását és úgy voltam vele, ha a hajkefe "koppintása" valamennyire beválik, akkor talán adok esélyt az eredeti Tangle Teezer-nek.

Az alábbi képeken láthatjátok az eredetit és az utánzatot. 


Egy ideig be is vált az utánzat, de ahogy a képen is látszik a sörtéi elkezdtek letörni és ez annyira nem tetszett, mivel rettentően tudta húzni a hajamat fésülés közben és volt amikor rendesen megtépett egy-egy szálat :(


Végül is száz szónak is egy vége, már bánom, hogy egyből nem az eredeti változatot választotta.
Mondjuk akkor nem tudnám, hogy mi a kettő között a különbség.
Higgyétek el, nem érdemes kísérletezni az utánzattal.
Ég és föld a kettő közötti különbség!

Az eredeti Tangle Teezer sokkal kézre állóbb és a lényeg, hogy a sörték sokkal hajlékonyabbak, rugalmasabbak. Arról nem is beszélve, hogy nedves hajon is lehet használni.

Már használom egy ideje és ezidáig teljesen megvagyok vele elégedve.
Rengeteg fésűt próbáltam, de mind tépett, húzott.
Ezentúl nincs gubanc, hajtépés, csak kifésült kócmentes, sima haj ;)

Beleszerettem ebbe a hajkefébe :D

Köszönöm Avon!

Ha szeretnétek megvásárolni, akkor keressétek fel Avon Tanácsadótokat vagy vegyétek meg online az Avon oldaláról INNEN