Sentiree Hair Master hajregeneráló oldat | Teszt

Sziasztok!
Lehetőséget kaptam, hogy teszteljen a Sentiree Hair Master hajregeneráló oldatot, aminek roppant örültem, mert sajnos elég problémával küzdöttem, ami a hajamat illeti, és igen, jól olvastátok küzdöttem. Na, de ne szaladjunk ennyire előre, kezdjük az elején ;)


"A Sentiree Hair Master hajregeneráló oldatot hosszú évek alapos munkája során fejlesztették tökéletesre, hogy a gyönyörű és élettel teli haj sokak számára ne csak álom maradjon. Speciális hatóanyagainak köszönhetően visszaállítja a fejbőr semleges(7.5) ph értékét, vitaminokkal tölti fel a hajhagymákat, így búcsút vehetünk a zsíros, korpás haj problémájától és a hajhullás okozta frusztrációtól.
Nem tartalmaz parabéneket, alkoholt, szilikont, SLS és szulfátmentes.
Magyar termék!
 Használata megoldást nyújthat a már kialakult elváltozások megszüntetésére, visszafordítására, de a hajproblémák megelőzésére is kiválóan alkalmas. A fejbőrünknek is szüksége van a gondozásra, ha szép és egészséges hajkoronát szeretnénk.
Különlegesen összeválogatott hatóanyagai segítségével első lépésben helyreállítja a fejbőr egészséges állapotát és semleges (7.5) pH értékét, amit a környezeti tényezők, stressz és nem utolsó sorban a különféle samponok és balzsamok kibillentettek. A fejbőr megváltozott ph értéke nagyban felelős a túlzott hajzsírosodásért, korpásodásért és a hajhullásért, ami megfelelő kezelés hiányában tartós hajvesztést eredményezhet. A Sentiree Hair Master hajregeneráló oldat rendszeres, napi szintű használatával már 2-3 hét alatt csökkenthető a haj túlzott zsírosodása, a korpásodás és jelentősen mérsékli a hajhullást is. A seborrhoeat, a fejbőr-irritációt és a viszketést pedig már pár kezelés után orvosolhatja."   Bővebben ITT
Összetevők: 
Aqua, Saccharomyces Lysate extract, Aesculus Hippocastanum Seed extract, Aloe Barbandensis Leaf extract, Betula Alba Leaf extract, panthenol, Hydrolízed Milk Protein, Fragrance (perfume), Coper (II) chloride, Xanthan gum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerine, Allantoin.


Kiszerelés:
100 ml-es műanyag flakon, aminek "csőrös", pumpás adagolója van.


Használata:
- a készítményt minden használat előtt alaposan rázzuk fel, majd permetezzük  egyenletesen közvetlenül a haj tövénél a fejbőrre
- ügyeljünk arra, hogy a kezelni kívánt területen mindenhova jusson az oldatból
- ezt követően néhány percig gyengéd mozdulatokkal masszírozzuk be az oldatot a fejbőrbe
- fésüljük át a hajkoronánkat, hogy még inkább eloszlassuk a készítményt
- pár perc száradási idő után a szokásos módon készítsük el frizuránkat
A hatóanyagok felszívódásához idő szükséges, ezért a termék használatát követően lehetőleg 3-4 órán belül ne mossunk hajat, a kezelés előtt viszont nyugodtan lehet. Az oldat száraz és enyhén nedves felületre egyaránt felvihető.
Napi minimum egyszeri, de a gyorsabb javulás érdekében naponta kétszeri használat ajánlott, amíg a kívánt eredményt el nem érjük. Ezt követően az állapot megőrzéséhez már elég naponta egyszer alkalmazni.

Hajproblémáim:
Az évek alatt rengeteg fajta terméket (sampont, balzsamot, stb.), hajfestékeket használtam a hajamra, amik valószínűleg nem tettek jót és talán az évek múlása is közrejátszottak a következő problémáimnál.
- hajhullás,
- korpásodás,
- zsírosodás,
- fejbőrviszketés.
Ahogy megjelentek mindig elkezdtem használni elvileg a problémára ható termékeket. Sajnálatos módon egyik sem segített :(
Első problémám a zsírosodás volt, amit tán még el is fogadtam volna és hajmosással szerencsére orvosolható is pár napra a probléma.
A korpásodással már nem tudtam megbarátkozni, drágábbnál-drágább termékeket próbáltam, de nem sikerült csökkenteni, csak rosszabb lett.
Valószínű, hogy egyik probléma magával hozta a másikat, ugyanis a makacs korpásodás után már előjött a fejbőrviszketés és a hajhullás is.
Nem segített már a hajmosás sem, egészen addig, ameddig nem találtam egy sampont (VÉGRE), ami csökkentette a korpát.
A többi problémám viszont továbbra is fennállt :( 
A legnagyobb problémának a hajhullásom számított. Hiába szedtem rá különböző kapszulákat is :(
Az alábbi fotó is mutatja, hogy minden egyes fésüléskor minimum ennyi kijött.
A hajmosásról nem is beszélve. Reggel a párnámon és az ágyban is megtalálhatóak voltak a hajszálak és napközben is nem győztem a hajvégékből kihúzni a hajam, hogy ne szórjam szét őket.


Véleményem, amit tapasztaltam:

Augusztus elejétől használom, akkor érkezett meg 1 db flakon. Megmondom őszintén, hogy ennyi szenvedés után már egyáltalán nem bíztam a termékben. Ezelőtt pedig még nem is hallottam róla. Úgy voltam vele, hogy ártani nem ártok, csak kellemesen csalódhatok.

A hajregeneráló oldat kiszerelésével könnyen elérjük a hajtöveket.
Könnyű a használata, egyszerűen csak felrázás után a hajtövekre fújjuk és finoman beledörzsöljük a fejbőrbe, a feljebb leírtak szerint ;) Ennyi!

Az illata kellemes, különleges, egyedi zöld, gyógynövényes. Talán így tudnám leírni :)
Az állaga folyékony, selymes.
A színe zöldes, barnás.

Most használom már a 2. flakonnal.
Az elsőnél én napi 1x használtam esténként. Az első flakon nekem kb. 3 hétig volt elég.
Körülbelül az első hét után már észrevehető volt a javulás.
Alig akartam elhinni :D
Hosszabb ideig bírja a hajam mosás nélkül.
Jóval csökkent a korpásodás, már mosás után szinte alig korpás a fejbőröm.
Mégis a legjobban a fejbőrviszketésemen és hajhullásom segített. Leírhatatlan érzés :D
Alig hiszem el!

Mondhatom hogy teljesen megszűnt az az idegesítő viszketés, ami megkeserítette a mindennapjaimat. Hiába volt frissen mosva.
A hajhullásom is visszaállt normálisra. Alig vehető észre, hogy hullik.
Remélem, hogy ez még csak javulni fog, mire elhasználom a 2. flakont is, amit most már csak kb. 2-3 naponta használok.

Nem tudom, hogyha abbahagyom a kezelést megmarad-e ez az állapot vagy visszajönnek a súlyos fejbőrproblémáim, amiket az ellenségemnek sem kívánok!

A végére mit is írhatnék erről az oldatról?  :D 
Csak ajánlani tudom, és remélem, hogy akik kipróbálják és elkezdik használni, nekik is ennyire beválik és segít a hajproblémájukon!

Köszönöm, hogy kipróbálhattam!

Keressétek fel a Sentiree honlapját IDE KATTINTVA és többet megtudtok a termékről, valamint meg is rendelhetitek!