AVON színezett ajakápolók | Avon tinted lip balm

Sziasztok!
 A hideg időjárás és a hűvös szellők miatt ajkunk télen hajlamos kiszáradni, kirepedezni. Ilyenkor olyan ápoló termékre van szüksége, mely kellőképpen hidratálja az ajak érzékeny bőrét. 
Erre nyújtanak tökéletes megoldást az AVON új krémes állagú színezett ajakápolói, melyek a shea vajnak és az E-vitaminnal dúsított formulájuknak köszönhetően puhává varázsolják, és diszkrét fénybe borítják ajkainkat. 
Ma az Avon 3 új, krémes színezett ajakápolóiról ejtek pár szót.
Az ajakápolók fekete fóliaborításban érkeznek.


Természetesen a külső csomagolásról sem hiányozhatnak az árnyalatok elnevezése.


A fólia eltávolítása után megpillantjuk a hófehér - ezüst, nagyon letisztult, külsőt. Semmi cicoma.


Az ajakápolók alján szintén megtalálható az árnyalatok neve:
Caring Coral - narancsos
Reviving Raspberry - babarózsaszín
Berry Smooth - halvány piros


A kupak teteje átlátszó, így látható a kupak levétele nélkül, hogy melyik árnyalat, így például segítség, ha rúzstartóba tartjuk őket, nem kell keresgetni a választott színt.


A 3 árnyalat együtt.


Mind a 3 színnel elégedett vagyok, habár én más nevet adtam volna a Reviving Raspberry és a Berry Smooth esetében. Nekem a Berry Smooth hasonlít inkább az eperre, így én neki adtam volna Reviving Raspberry elnevezést. A Berry Smooth-t sötétebb bogyószínnek adtam volna :D de ez csak az én egyéni véleményen. Ettől eltekintve másba nem tudok belekötni ;) Végülis nem mindegy mi a nevük? A szín a lényeg, azok pedig tetszenek ;)

Könnyen felkenhetőek, jól siklanak az ajkakon.
Épp annyira van színük, amennyire kell hogy legyen egy ajakápolónak. Minimálisan építhető, de már az első felvitelnél is szép.


Így mutatnak élesben.


A hidratáltságuk megfelelő nekem, amikor nincsen nagyon kiszáradva a szám, de ha igen, olyankor még alá kell hidratálnom.
A mindennapokra csak ajánlani tudom őket, főleg azoknak,  akik nem szeretik a rúzsokat, de szeretnének egy kis színt csempészni az ajkaikra, főleg, hogy még hidratálnak is, a shea vajnak és az E-vitaminnak köszönhetően.
Nem tartósak, de könnyen újrakenhetőek, mint az ajakbalzsam.

Az én kedvencem a narancsos Caring Coral.
Azt hiszem, hogy tavasszal ez lesz az abszolút kedvencem :)