REALASH szempillanövelő szérum - 3 hónap

Sziasztok!
Nagyon gyorsan eltelt ez a 3 hónap. Olyan, mintha tegnap lett volna, hogy elkezdtem használni a REALASH szempillanövesztő szérumot, most pedig már véget is ért a kúra.
Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy milyenek lettek a pilláim, akkor olvassatok tovább ;)


Három hónappal ezelőtt nagyon el voltam keseredve, nem tudtam, hogy miért lettek a pilláim ilyen kis semmilyenek. 
Az első hónap után már nagyon elégedett voltam, de  most látva a 3 hónap eredményét, teljesen el vagyok ámulva :D  Nézzétek a különbséget:





Imádom, hogy spirál nélkül is cicás a tekintetem és sokkal magabiztosabb lettem, hogy nem "csupasz" a szemem :D


Semmilyen problémám nem volt a használatával, nem allergizált.

Ez idő alatt is minden este felvittem a szérumot a felső szempilláim tövébe.
Nem tudom, hogy még mennyi lehet szérumból, mert sajnos nem átlátszó a csomagolás, így nem látom, de már a vége fele járhatok, mert kevesebb termék kerül fel az ecsetre.

Látványos a változás!
Sokkal hosszabbak, dúsabbak és erősebbek a szálak.

Olyan furcsa, hogy ilyen nagyok, néha azt veszem észre, hogy összeakadnak :D
Kevesebbet használok szempillaspirált, nem frusztrál, ha nincs rajtam szemsmink.

Csak ajánlani tudom ezt a terméket.
Egyszerű használat és tényleg hatásos.

Próbáltam régebben a ricinusolajat (mondván, hogy olcsó és jó) de nekem sajnos nem segített.

Örülök, hogy kipróbálhattam, így bátran tudom ajánlani.

Ha nem láttátok volna:

Mit szóltok az elért eredményhez?
Szerintem nagyon szuper!

A termékről bővebben ITT olvashattok.