FreshLook színes kontaktlencsék | Dimensions, Color, Colorblends

Sziasztok!
Ebben a bejegyzésben ismét mutatok nektek 3 db színes kontaktlencsét. Ezúttal a FreshLook márkára esett a választásom, ugyanis ha láttátok az előző lencsés bejegyzéseimet vagy videóimat, akkor láthattátok már, hogy használtam FreshLook kontaktlencsét, ami bevált, így most kipróbáltam más színben is.

 FreshLook Dimensions - dioptriával
 Ahogy a képen is látható ez a kiszerelés 6 db lencsét tartalmaz.
A Caribbean Aqua árnyalatban választottam most.




És itt pedig már a bal szememen láthatjátok. (Jobb oldali)

Napi smink és a lencse:




Dioptria nélkül és 2 db-os kiszerelésben is kapható és összesen 3 árnyalatban.
A lencséről bővebben olvasni és megvásárolni ITT tudjátok.

FreshLook Colors - dioptriával

2 db lencsét tartalmaz.
6 árnyalatban kapható.
Én a Violet színűt választottam.





Élesben a szemeimen:

Napi smink és a lencse:




Kapható dioptria nélkül is.
A lencsét ITT tudjátok megvásárolni.

FreshLook Colorblends - dioptriával

Ez a csomag is 2 db lencsét tartalmaz.
Sok szép színben (12 árnyalat) elérhető, én most a nyár miatt a türkizt választottam.



A lencse a szemeimen:

Napi smink és a lencse:




Ahogy az előző kép lencse, így ez is kapható dioptria nélkül.
A lencsét ITT tudjátok megvásárolni.

Mind a 3 lencsével meg vagyok elégedve.
Nagyon vékony, lágy lencsék, így nagyon kényelmes a viseletük.
1 kis problémám volt a Dimensions lencsével, még pedig hogy az egyik lencse a hónap közepén beszakadt, így azt ki kellett dobnom, de szerencsére tudtam tovább viselni azt a színt, mivel 6 db lencse van a csomagban. Ezt leszámítva elégedett vagyok és nem vette el a kedvem ez a kis baleset ettől a márkától.
A színek nagyon szépek és a kék szemeimen szerintem nagyon szépen mutatnak.

Valószínű, hogy fogok még több színt is kipróbálni. Már ki is néztem a Colorblends színeiből párat :)
Végül pedig itt egy videó a lencsékről:

Érdemes benézni az Alensa oldalára, mert mindig találtok valami akciót és sokféle lencse közül választhattok ;)

Ti szoktatok színes kontaktlencsét használni?