Whiteline fogfehérítő matrica | 10 napos kezelés

Sziasztok!
Elég régóta ki szeretnék próbálni otthoni fogfehérítőt. Megnéztem több oldalt is és végül a Whiteline fogfehérítő matrica mellett döntöttem.

Mi is ez a termék pontosan?

A fogfehérítő matrica egy nagyon vékony (0,08 mm) és rugalmas műanyag fólia, amelynek a felülete be van vonva a fogorvosok által világszerte fogfehérítésre használt anyaggal, a hidrogén peroxiddal. Az anyag koncetrációja persze jóval gyengébb a fogorvosi fogfehérítéskor használtnál. Ez a 6%-os koncentráció teljesen biztonságos otthoni használatra is, gyengéden fehéríti a fogakat, és megkíméli a fogínyt.

Mennyi idő alatt fehéríti ki a fogakat?

A fehéredést általában már 5 nap után látni lehet. Egy kezelés 1 hétig vagy 10 napig tart napi 2x30 perces kezelésekkel számolva. Néhány esetben, ha nagyon sárga fogakat kell kifehéríteni, még jobb eredményt lehet elérni 14 napos kezeléssel. 1 doboz 14 vagy 20 pár matricát tartalmaz ami 7 illetve 10 napos kezelésnek felel meg.


Hogyan kell használni?

A használata nagyon egyszerű. A doboz kis légmentesen lezárt tasakokat tartalmaz, melynek mindegyikében 2 db matrica található, egy a felső fogakra, egy pedig az alsó fogakra való. Tépd fel a tasakot a szélén található bevágásnál. Óvatosan vedd ki a matricákat hordozó műanyag lapot. Vedd le a matricát és helyezd fel a fogsorára a túllógó részt hajtsd a fog hátsó részére. Viseld legalább 30, maximum 60 percig. Ha végeztél, vedd le és öblítsd ki a szádat vízzel. Ügyelj arra, hogy a fogfehérítő anyag ne kerüljön a szembe! A matricát ne nyeld le! Nézd meg a videón hogyan kell használni!






A fogaimra felhelyezett fogfehérítő matrica:

Itt láthatjátok napi szinten fotózva, hogy mennyit fehéredtek a fogaim napról-napra vagyis a 3. nap után kénytelen voltam egy napot kihagyni, mert érzékennyé váltak a fogaim és jobbnak láttam, ha 1 napot pihentetem őket.

Az eredmény:

Vélemény:
Nagyon elégedett vagyok az eredménnyel.
A használata nagyon egyszerű és könnyű. A 10 nap alatt annyira megszoktam, hogy most még néha hiányzik ez a plusz foglalkozás a fogaimmal. Jó volt látni használata után, hogy fehérebbek a fogaim.
Aminek még nagyon örültem, hogy az első gyökér kezelt fogam is fehéredett :)

Reggel és este használtam fogmosás után 30 percet.
Használata során nem volt semmilyen problémám csak az az 1 napos fogérzékenység, ami elmúlt.
Az első pár használatkor volt egy kis csípő, "maró" érzés, amikor a fogaimon volt a matrica, de ez is elmúlt ahogy többet használtam.
Az íze először egy kicsit fura volt, édeskés, de megszoktam és utána már fel sem tűnt.

Az eltávolítása is egyszerű. Csak egyszerűen le kell húzni a fogsorról. Meg is lepődtem, hogy mennyire rátapad a matrica a fogakra. Egyáltalán nem kell félni, hogy a felrakás után elmozdul a fogsorról.
Miután leszedtem a matricákat, jó alaposan kiöblítettem a számat és az ujjaim segítségével, finom dörzsölő mozdulatokkal a fogaimon maradt zselészerű fehérítőt lemostam.

Én csak ajánlani tudom!
Azoknak pedig akik nem szeretnék a fogaikat peroxidos fogfehérítővel fehéríteni, van egy jó hírem :) 
A Smilestrips oldalán van peroxid mentes fogfehérítő matrica is!

A közeljövőben biztos fogok még egy 10 napos kezelést végezni a fogaimon. Kinéztem magamnak a 10 napos Prémium fogfehérítés csomagot :)

A megvásárolható csomagokat ITT találjátok!

Ti próbáltatok már otthoni fogfehérítést?