AVON Glow barnító gyöngyök | Warm Coral

Sziasztok!
Az Avon idén nyáron ismét két új árnyalattal bővítette az AVON Glow barnító gyöngyök kínálatát, melyek segítségével bronzos ragyogásba boríthatjuk orcánkat. Az új verziók közül a Radiant Glow rózsás, míg a Warm Coral korallos gyöngyökkel színesíti a megszokott bronzos és világosbarna golyócskák egyvelegét.
Mivel az utóbbi időben nagyon rákattantam a kontúrozásra, bronzosításra és tavaly nyáron nagyon megszerettem ennek a terméknek a Pink Bronze árnyalatát, így nem volt kérdés, hogy meg kell szereznem a Warm Coral névre hallgatót.

Csomagolás:

A csomagolása, mint a többi árnyalatnál is,  barna műanyag, ami elég masszívnak tűnik, a teteje is rendesen, jól visszatekerhető, aminek köszönhetően simán lehet "táskába dobálós" termék is, nem kell attól félni, hogy kiszóródnak a gyöngyök.
A teteje nem, de az alja átlátszó barna, így ott szintén láthatóak a gyöngyök.
Az alján megtalálható a termékről több információ.
22 g.

Itt is megtalálható a vastag szivacs.

A barnító gyöngyök.

Közelebbről

Itt pedig a kézfejemen

Nem csalódtam a termékben.
Nagyon tetszik a színe. Természetes barnaságot kölcsönöz a bőrömnek, amire nyáron szüksége van az arcomnak, mivel az arcomra magas faktorszámú naptejet szoktam használni és ezért csak nagyon enyhén barnul le a testemhez képest. Viszont ezzel a barnító gyönggyel nagyon szép nap csókolta hatást érek el.
Számomra elég pigmentált, nem porzik, könnyen fel lehet vinni és eldolgozni.
Itt láthatjátok használat közben.
Az arccsontomon, a halántékom és a homlokomon a hajam kezdeténél:

Ez a termék is olyan, hogyha elfogy, (ami szerintem még nem most lesz) biztos újra vásárolom.
Nyárra kötelező, alapdarab lett számomra.

Az illata kellemes.
A tartóssága jó, egész nap megmarad rajtam.

Ha szeretnétek megvásárolni ezt a terméket, akkor az Avon online oldalról INNEN megtehetitek vagy keressétek fel Avon Tanácsadótokat ;)

Ti kipróbáltátok már ezt a terméket?
Szeretitek?