AVON Glow többfunkciós bronzosító stift | Glowing Nude

Sziasztok!
Az AVON Glow család talán legizgalmasabb újdonsága az AVON Glow többfunkciós bronzosító stift, mely pirosítóként és egyben highlighterként is funkcionál. A bronzosító hatásának köszönhetően kiemeli és ragyogóvá varázsolja az arcot, ugyanakkor a tündöklő hatás elérése érdekében használhatjuk a szemhéjakon, ajkakon és az orcán egyaránt. Két verzióban, egy meleg korallos és egy visszafogott bronzos, nude árnyalatban kapható. Én az utóbbi árnyalatban választottam, ami a Glowing Nude nevet kapta.
Ahogy a többi Avon Glow termék, így ez is egy barna színű dobozban érkezik, ami megegyezik a termék műanyag csomagolásával is.


Praktikus, kisméretű kiszerelésének köszönhetően mindenhová magunkkal vihetjük és belefér még a legapróbb nyári neszesszerbe is.


A kupak jól záródik, nem kell félni tőle, hogy a táskában leesne.


Pont megfelelő a mérete a kontúrozáshoz.
Egy csíkot húzok vele az arccsontom alá, majd ezt a csíkot dolgozom el ecsettel.
Ilyen a csuklómon.

Nagyon könnyű eldolgozni és egész nap a helyén marad.
Szeretem együtt használni az előző posztban látott Avon Glow bronzosító gyöngyökkel.

Amit nagyon szeretek még ebbe a termékben az a többfunkciós használata.
Szuper, hogy 1 termékkel szinte egy komplett sminket elkészíthetünk, így jócskán helyet spórolunk meg a neszesszerben.
A szemhéjamon és a számon:
Az ajkakon kényelmes a viselete, krémes, egyáltalán nem szárít és rajtam elég sokáig fent marad.
Egyenletesen kopik. Nagyon szép fénye van.
A szemhéjon való használatkor figyelni kell rá, mert nekem összegyűlt a szemredőben. Érdemes alá használni szemhéjalapot.
Én a szemhéjamra az ujjbegyemmel szoktam felvinni.

Ha szeretnétek megvásárolni ezt a terméket, akkor az Avon online oldalról INNEN megtehetitek vagy keressétek fel Avon Tanácsadótokat ;)

Ti kipróbáltátok már ezt a terméket?

Szeretitek?