Revlon Cosmetics Dramatic Definition™ szempillaspirál az ívelt és szétválasztott pillákért

Sziasztok!
Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de talán az egyik kedvenc sminktermékem a szempillaspirál. Talán azért, mert szeretem a szemeimet és szeretem, ha szép nagyok a szempilláim. Így a mai posztban a Revlon Cosmetics új szempillaspiráljának a tesztjét hoztam el Nektek.

Ahogy a fenti képen látható, szerencsére úgy kapható, hogy a kíváncsi tekintetek nem férnek a keféhez, mivel egy áttetsző fóliával le van zárva.

A csomagolása nekem tetszik, már csak a lila szín miatt is :) és nagyon jól néz ki a matt fekete is.


8.5 ml-es kiszerelés


Amit ígér:
  • Sima, rugalmas formulájának köszönhetően a szempillák nem ragadnak össze
  • A nők 92%-a tapasztalata csomómentesnek a pilláját
  • Az új Revlon Lash Separator kefe segítségével a szempillák hangsúlyossá és drámaivá varázsolhatók
  • A lépcsőzetes sörték eredményeként a szempillák nem ragadnak össze
  • Elérhető Blackest Black árnyalatban



Közelebbről nézve a Lash Separator kefe:

Élesben a pilláimon:


Az eredmény szerintem nagyon szép és látványos.

Mielőtt leírnám a véleményemet a spirálról azt még el kell mondanom, hogy nehezen indult a kapcsolatom vele. Valahogy nem működött, nagyon összetapasztotta a pilláimat és szörnyű volt a végeredmény. Így félre is tettem 1 jó hónapra, mígnem a napokban újra a kezembe akadt és gondoltam, hogy adok neki még egy esélyt. Mennyire jól tettem.
Szinte elámultam az eredménytől, amit Ti is láttok a fotókon.
Csodaszép fekete és nagy pilláim lettek. Alig akartam elhinni.
Nem tapaszt és szépen ível, nálam megvan a drámai hatás amit ígér.
Könnyen megfesti a legapróbb pillákat is.
Már 1 rétegben is szép, de nekem 2 rétegben az igazi.
A lemosása is könnyű, nem ragaszkodik a pillákhoz, nem töri.

Sajnos egy problémám mégis akad. a nap végére elkezd leperegni és maszatolódni, amit nagyon sajnálok :(

Esetleg nem tudtok valami trükköt, hogy ezt a problémát megoldjam? Esetleg ha másik spirált viszek fel a tetejére? Na ezt még kipróbálom ;)

Ezt leszámítva imádom, mert brutálisan szép az eredmény.

Ti próbáltátok már a Revlon Cosmetics Dramatic Definition™ szempillaspirálját?
Melyik a kedvenc spirálotok?