LUSH hajápolás

Nagyon örültem, amikor lehetőséget kaptam, hogy kipróbáljam a LUSH hajápoló készítményeit. Nagy izgalommal belelendültem a tesztelésbe és hogy mennyire váltak be a képen látható termékek, az a poszt további részéből kiderül.


BLOUSEY hajsampon

Kiszerelés:
240 g műanyag tégely.

Illat:
Nagyon kellemes, enyhén édeskés.

Amit ígér:
Sűrű, erősen hidratáló hajsampon, amely nedvességgel tölti fel a hajad, ettől lágynak, jól tápláltnak és ápoltnak érzed. A Blousey-t majd szétvetik a vajak, a banán és a bogyós gyümölcsök, melyek felüdítik és óvják a hajad. A banán fehérjékben gazdag és lágyítja a hajat; a kakaó- és a kupuazuvaj szintén segít a nedvességtartalom helyreállításában, a fertőtlenítő hatású szegfűbors bogyó pedig hatékonyan őrzi a fejbőr egészségét.

* illóolajok természetes formában tartalmazzák

Talán ez volt az egyik termék, aminek a tesztelését leginkább vártam. Szuperül hangzott a leírás.

A tégely tetejének a lecsavarása után megpillantottam ezt a sűrű,  masszát, ami magával ragadt.


Sajnos amennyire szerettem volna, annyira nem vált be. 
Elég sok fogyott belőle egy használat alkalmával és valamiért nem is habzott rendesen. A végeredmény végülis nem lett rossz, mert puha és selymes lett a hajam, de a mosás közbeni nem habzás... nem tudom, hogy miért nem szerette a hajam. Sajnálom.
Balzsamozást igényelt a hajam a használata után.
Nem vettem észre, hogy különösebben koptatta volna a hajam barna színét.


JERSEY BOUNCE hajsampon

Kiszerelés:
300 g műanyag tégely

Illat:
Szintén nagyon kellemes, friss citrusos és gyerekkoromból emlékeztet még valamire, amire sajnos nem tudok rájönni.

Amit ígér:
Dús, rugalmas haj nagy pályásoknak! Ez a tojásos-citromos sampon tele van kímélő és ápoló összetevőkkel. Dúsító tengeri só, szabad tartásból származó fehérjedús tojás, lenmagnyák a lágy érzethez és kondicionáló olívaolaj, mely csodálatos ragyogást biztosít.

Összetevők listája:
* illóolajok természetes formában tartalmazzák


Ezt a sampont már sokkal jobban szerettem és nem csak én hanem a hajam is.
Könnyű volt vele dolgozni, jól habzott, nagyon szépen tisztította a hajam.
Sokkal kevesebb is elég volt belőle, mint az előbb említett Blousey samponból.
Tetszett a zselés állaga, először egy picit furi volt, de olyan izgalmasan fura :D
Szuperül megtisztította a fejbőrömet, na meg a hajamat. Kellemes tapintású, fényes, dús lett a hajam.
Mindenképpen kell ezután is balzsamoznom.



Cyntia Sylvia Stout

Kiszerelés:
250 g műanyag flakon

Illat:
Kellemes, különleges citrusos konyak, a sört én nem érzem benne.

Amit ígér:
Gyengéd hajsampon, amely sörből, ecetből és citromléből készül és fényesen ragyogóvá teszi a hajad. A hagyomány szerint a citromlé és a sör nagyon jót tesz a hajnak, így ezekből bőségesen tettünk ebbe a samponba. A citromlé ragyogóan tisztít is, ugyanakkor olyan fehérjékben gazdag, amelyek segítenek testesebbé és erősebbé tenni a hajat.

Összetevők listája:
* illóolajok természetes formában tartalmazzák


Ez lett a kedvencem a 3 közül. Ezt szerette a legjobban a hajam is. Kellemes az illata, jól habzott, kevés is elég belőle, jól tisztított. 
Az állaga szirupszerű.
Ezután is kell balzsamot használnom, mert ennél is ilyen "csikorgó" érzetű lesz a hajam. Balzsamozás után ez megszűnik.
Szép fényes lesz a hajam a használata után.

Shine So Bright

Kiszerelés:
10 g tégely

Amit ígér:
Bár a töredezett hajvégeket nem lehet megjavítani, ezzel a balzsammal csökkentheted a károsodást és megelőzheted a további bajt. Kókuszolajból, olívaolajból és sheavajból készül, jól hidratálja a száraz végeket. Hajparfümként is szolgál: neroliolajat, rózsafaolajat és grépfrútolajat használunk, hogy a hajad virág- és citrusillatú legyen. Egy kicsi is sokat számít ebből a balzsamból: a hüvelyk- és mutatóujjaddal egy csipetnyit kenj a hajszálaid végére.

Összetevők listája:
* illóolajok természetes formában tartalmazzák


Hajmosás és hajszárítás után szoktam használ.
Habár a mérete igazán kicsike, mégis azt kell mondanom, hogy sokáig elég. Egy egészen kicsike mennyiséget szoktam a körömhegyemmel kiszedni a tégelyből, amit az ujjbegyeim összedörzsölésével megolvasztok és ezután viszem fel kimondottan csak a hajam végeire. Szépen megszünteti a hajszárítás utáni szálkás hajvégeket.
Egyedül talán az illatával nem vagyok kibékülve. Nem tudom meghatározni, hogy milyen, de nekem sajnos nem tetszik.


No Drought 

Kiszerelés:
115 g műanyag flakon

Amit ígér:
Száraz sampon zsírfelszívó porokkal, grapefruittal és lime-mal, hogy víz nélkül is felfrissíthesd a hajad. Ideális, ha két hajmosás között gyorsan szeretnéd felfrissíteni a hajadat, mivel felszívja a zsírt és tiszta, matt hajat eredményez, porlódás nélkül. Masszírozz egy keveset a fejbőrödbe, majd dörzsölt át vele a hajad és fésüld ki.


Összetevők listája:
Természetes összetevők
Biztonságos szintetikus anyagok
* illóolajok természetes formában tartalmazzák


Állaga: por, ahogy a képeken is látszik.

Illat: Imádom. Annyira friss citrusos, grapefruitos.


Nem vagyok egy nagy száraz sampon használó, de vannak olyan napok, amikor életet tudnak menteni.
Próbáltam már száraz samponokat, de azok spray kiszerelésűek voltak és azt gondoltam, hogy sokkal könnyebb azok használata. Pedig nem. Simán feltudom vinni a flakonból a port is a fejbőrömre. Semmi nehézség.
Általában a fejem közepén kezdem el felvinni a száraz sampont úgy, hogy kb. ujjnyi szélességben választásokat készítek és óvatosan, egyenletesen szórom a fejbőrömre és úgy haladok először az egyik oldalon, majd a másikon és végül a hajam hátsó részén. Minden választásnál belemasszírozom a fejbőrömbe, majd miután mindenhova szórtam a száraz samponból, még 1x jól átmasszírozom az egészet, végül jól kifésülöm.
Nem hagy maga után fehér foltokat, nem fehéríti be a barna hajamat.
Nem mondanám, hogy használata után olyan lesz a hajam, mintha éppen mosás után lenne. A zsírosságot szépen "felissza" és megemeli, dúsabbá teszi a frizurát.
Azt nagyon szeretem benne, hogy felfrissíti a fejbőrömet, mikor az egészet átmasszírozom, olyan kellemesen bizsergető.
1 napot tud hosszabbítani a hajamon, másnap már meg kell mosnom, mert nagyon összeáll.
Tehát mondhatom, hogy vész esetén szuper kis termék.

Sea Spray

Kiszerelés: 
100 g műanyag flakon, spray kialakítással.

Amit ígér:
Ez a sós hajpermet könnyű tartást és fényt ad, a hajad olyan lesz, mintha a tengerpartról jönnél, narancsvirág-, grapefruit- és rózsafaillatot hagyva magad után. A haj hidratálására karragént, egy tengerimoszat-kivonatot használunk glicerinnel társítva. Az ásványi anyagokban gazdag, finom tengeri só dúsított, vízparti frizura hatását kelti, a lágy víz simító hatásaival ellentétesen hat és puhává varázsolja a fejbőrt is.

Összetevők listája:
Természetes összetevők
Biztonságos szintetikus anyagok
* illóolajok természetes formában tartalmazzák

Illat:
Sajnos nem igazán tetszik. Nekem túl erős, talán mintha moszat lenne, de nem is tudom, kicsit furi.

Fixálásra szeretem használni, mert nem nehezíti el a hajamat és mégis tart. A babahajszálaimat szépen a helyén tartja :)
Törölköző száraz hajamra fújtam a hajpermetből, majd megszárítottam, így próbáltam elérni vele "tengerparti hullámokat", ami sajnos nem sikerült. Lehet azért, mert elég hosszú a hajam és a súlya lehúzza.
Én a legjobban úgy szeretem használni, hogy kúpvassal készítek hullámokat vagy begöndörítem és befújom a permettel, így eléggé megtartja és ahogy feljebb írtam nem nehezíti el a hajamat, nincs olyan érzés, mint hajlakk használatakor.
Nem ragacsos.

Ti használtatok már LUSH hajápoló terméket?
Szeretitek a LUSH termékeket?

INNEN tudjátok megrendelni a posztban bemutatott termékeket!